Akçay Altınkum, Akçay, Edremit
Afytos Akçay Tatil Köyü Yorumları
- Genel 6.7
- Havuz 8.4
- Hizmet 8
- Konum 8.5
- Odalar 6.9
- Temizlik 7.3
- Yemekler 8
Sınav sonrası nefes almak için 3 günlük 2 aile tatil planladık biz örendeki yeri ayırttık ancak henüz açılmadığı için öncesinde bizi arayıp akçay olurmu diye soruldu bizde kabul ettik ve gittik odalar 2+1 daire gibiydi,temizliği gayet iyidi herhangi kötü koku yoktu odalarda yemeklerin çeşidi az fakat lezzetli idi, gazlı içecekkerin gazı ve soğukluğu gayet yerinde idi deniz için hemen halk plajına arka kapıdan çıkıyor,merkezi olarak yürüme mesafesinde otel bina olarak çok eski fakat geniş bir alana sahip birde kaydırak kapalı idi ancak 3. Gün geleceğimiz saate yakın açıldı tabi çocuklar için bu çok iyi olmadı biz fiyat performans olarak ve bizi mağdur etmedikleri için oldukça memnun kaldık
-
Genel
-
Havuz
-
Hizmet
-
Konum
-
Odalar
-
Temizlik
-
Yemekler
Öncelikle tesisin konumu denize sıfır olması ve Kaz Dağları nın yakın olması çok güzel. Yemekler çok lezzetli ve çeşit fazla. Akşamları canlı müzik eşliğinde yemek yiyorsunuz . İlk defa geldik arkadaşımla ve çok memnun kaldık. Tek sıkıntı odalarda sineklik bulunmaması. Onun dışında her şey güzeldi.
-
Genel
-
Hizmet
-
Konum
-
Yemekler
2014 yılı ramazandan önce gitmiştim ve 1 hafta kaldım. Fiyatlar oldukça uygundu ve fiyata göre ortalama biryer. Hizmet iyi sayılırdı, sadece plajdan kafasına göre herkes gelip otele girebiliyordu o rahatsız etmişti. Onun dışında odaları olsun, çalışanlar olsun negatif bir durum yaşamamıştım. Yer olarak zaten güzel denizi buz gibi ama.
-
Genel
-
Havuz
-
Hizmet
-
Konum
-
Odalar
-
Temizlik
-
Yemekler
Animasyon superdi başak hanım güler yüzü ve anlayışlı tavırlarıyla bizi çok eğlendirdi hersey icin tesekkürler
-
Genel
gercekten süper bir tatil köyü bütün tatil yapacakları önemle öneririm çünkü odaları ferah çalişan personel süper birde yeşillikler arasında huzurlu bir tatıl için süper bir yerdir birdakı yaza gine arkadaşlarla gidecegiz teşekkür ederim
-
Genel
-
Havuz
-
Hizmet
-
Konum
-
Odalar
-
Temizlik
-
Yemekler
güzel tatil köyü tavsiye ederim
-
Genel
-
Havuz
-
Hizmet
-
Konum
-
Odalar
-
Temizlik
-
Yemekler

Genel Olarak memnun kaldık. Cocuk parkinin isiklandirmasi yoktu biz gittiğimizde,gunduz gunesten gece karanliktan gidemedik ama genel olarak cok cok memnun kaldik,bu sene agustosta Akçay'a tekrar gidiyoruz inşallah 😊
-
Genel
-
Havuz
-
Hizmet
-
Konum
-
Odalar
-
Temizlik
-
Yemekler
Otel konumu, hizmeti ve çalışanları ile bizleri oldukça memnun etti. Özellikle animasyon ekibi çok iyiydi. Akçay'da tavsiye ederim
-
Genel
-
Havuz
-
Hizmet
-
Konum
-
Odalar
-
Temizlik
-
Yemekler
2010 yılında ailece gitmiştik. Çok memnun kaldık. Daha sonra gittiğimiz yerlerde bile oranın özlemini yaşadık. Bu sene Ağutos ayında kısmetse yine Turban'dayız. Kalabalık ailelere özellikle tavsiyemdir. 4 yıldız ama 5 yıldızı aratmıyor. Özellikle yemekler ve gece animasyonları süper...
-
Genel
-
Havuz
-
Hizmet
-
Konum
-
Odalar
-
Temizlik
-
Yemekler
SÜRPRİZ BİR ŞEKİLDE ARKADAŞIMIN TAVSİYESİ İLE 2 AİLE OLARAK GİTTİĞİM TATİL KÖYÜ HAKKINDA HİÇBİR FİKRİM YOK İKEN, KAPIDA BAŞLAYAN, UĞURLAMAYA KADAR DEVAM EDEN BİR NEZAKET KARŞILIYOR SİZİ, YEMEKLERİ SAATLERİNE UYGUN, LEZİZ VE ÖZENLE HAZIRLANMIŞ, HAVUZ VE ODALARIN TEMİZLİĞİ İTİNALI, KESİNLİKLE ÇOCUKLU AİLELERE TAVSİYE EDEBİLECEĞİM MÜKEMMEL BİR TATİL ALANI.
-
Genel
-
Havuz
-
Hizmet
-
Konum
-
Odalar
-
Temizlik
-
Yemekler

Akçay Turban Tatil Köyü süperdi, herkese tavsiye ederiz
-
Genel
-
Havuz
-
Hizmet
-
Konum
-
Odalar
-
Temizlik
-
Yemekler
Kesinlikle tavsiye ediyorum.aile için uygun bir Akçay tatil köyü ve yemekleri temiz,güzel :)
-
Genel
-
Havuz
-
Hizmet
-
Konum
-
Odalar
-
Temizlik
-
Yemekler
Hiç Şikayet Almamış