Assos

Assos, Çanakkale'nin Ayvacık ilçesine bağlı antik bir kenttir. Midilli Adası'nın tam karşısında yer alan antik kent Behramkale Köyü'ndedir. Antik çağların önemli yerleşim merkezlerinden olan kent, sönmüş bir volkanik tepe üzerinde, andezit kayalıkların arasındadır. Kendin inşaatında bu andezit taşları kullanılmıştır. Assos mistik havasıyla, antik kent kalıntılarıyla açık hava müzesi haline gelmiştir. Kent içinde dolaşırken o büyülü atmosferi hissediyorsunuz. Antik kentten çıkıp köyün içinde dolaştığınızda körfez manralı restaurantlar, yöreye özgü lezzetli ve doğal yemeklerin tadına bakabilirsiniz. Assos, tarihi güzelliklerinin yanı sıra, Kadırga Koyu, Sivrice Koyu ve Sokakağzı koylarında yaz aylarında denize girip, o muazzam manzaranın tadını çıkarabilirsiniz.

Assos Bölgesine Yakın Konumlar

Assos bölgesine bağlı veya Assos bölgesine gidenlerin sıklıkla tercih ettiği tatil bölgeleri.

Assos'a Gidenler Yorumluyor

Assos'ta yer alan tesislere gidenlerin yaptıkları son yorumlar.

8.9
Çanakkale / Assos / Sokakağzı
"Assos Şahin Pansiyon"
Şahin pansiyon yöredeki diğer pansiyonlara göre hem en uygunu, hem de tertemiz, zeytin ağaçları içinde bir yer. Denize çok yakın. Gidince inanın dönmek istemeyeceksiniz. Kahvaltı bol ve fazlaydı. Tıka basa doyarsınız. Tuncay Bey ve yardımcılarının samimiyeti ve hizmeti de eklenince herşey harika oldu. İki çocuğumla gidip hiçbir sıkıntı yaşamadan döndük. Hatta akşamları Tuncay bize ( özellikle oğlum Doğan a) okey de eşlik bile etti. Odalar tertemizdi. Anlayacağınız herşey çok güzeldi. Biz çok memnun kaldık. Kesinlikle yine nasip olursa gitmek istiyoruz. Tuncay bey e buradan selamlar.
9.9
Çanakkale / Assos / Kadırga Koyu
"Gözde Camping"
Tesis iyi, hepsinden iyisi tesis`e ait deniz kenarındaki dinlenme odaları ile akşam serinliğinde kendi teyibimiz ve içeceklerimiz yanımızda denizi seyretmek güzeldi. Hafta içi birgün kaldım. Hafta içi olduğu için sakin ve güzeldi. Deniz suyu çok temiz ve güzel. Tekrar aynı yerde tatil yapmayı arzu ediyorum.
9.9
Çanakkale / Assos / Sivrice
"Esinti Motel Sivrice"
Aradiğiniz hem huzur içinde kafanızı dinlemek ve aynı zamanda kaliteli servis, lezzetli bir mutfak, seçkin işletmecilik ve harika bir oda, güzel bir deniz ise mutlska Esinti Butique htl e gelin. Asla pişman olmazsınız. Bu kadar güzel sahipleri ve işletmesi olan bir yer çok azdır. Benim için ilkti ve geri döneceğim. Hilal hanım, Tolga bey,Taner bey sizlere sonsuz teşekkürler.💕🧜
9.1
Çanakkale / Assos / Sokakağzı
"Keyifli Tatil"
Ezgi Apart `ta 10-14 Ağustos tarihlerinde kaldık. Apart sahibi Kamibin Bey her konuda yardimci oldu. Ev sahipligi tartisilmazdi. 6 aylık bebeğimiz için ayrıca park yatak götürememiştik. Kamibin Bey torununun beşiğini getirdi. Bizim için inanılmaz rahat oldu. Odalar ayni fotograflarda goruldugu gibi genis , ferah, klimali. Banyosu da ayni sekilde genis. Wifi bulunuyor. Apart a ait, 50 metre ilerde sahilde, sezlonglari ucretsiz kullanabiliyorsunuz. Ayrıca mangal yapmak için apartin önünde barbekü yeri bulunuyor. Istediğiniz gibi mangal yapabilirsiniz. Kadirga koyuna 20 dk uzaklikta. Kadırga koyunda 20-25 liraya sezlong ve semsiye kiralayabileceginiz cok fazla yer var. Ama erken saatte gitmenizi tavsiye ederim. Yanınızda nakit para bulundurmaniz gerekiyor. En yakın atm 10 km uzaklikta. Pansiyonun hemen yanında herseyi bulabileceğiniz market bulunuyor. Bir de musluktan akan su yemek ya da cay icin kullanilmiyormus. Musluk suyuyla cay yapmayın çünkü bulanık oluyor. Icilmiyor. Sinekler bizi 1 gece cok rahatsiz etti. Sinek ilaci vs alirsaniz rahat edersiniz. Gecirdigimiz keyifli tatillerden biriydi. Yine gitmeyi düşünüyoruz.